Compagnie de Provence
Compagnie de Provence - Liquid Marseille Soap Revitalizing Rosemary - 300 ml
- Gratis verzending vanaf €35,-
- Dezelfde dag verzonden
- Gratis samples & cadeautjes
- Gratis persoonlijk advies
- Unieke beautymerken
- Cadeauservice
Beschrijving
Compagnie de Provence Liquid Marseille Soap Revitalizing Rosemary is op een traditionele wijze geformuleerd met botanische oliën. Laat het schuimen op lichaam en handen voor een milde, maar zeer effectieve reiniging. De huid voelt niet alleen zacht en schoon aan, maar ruikt ook naar de revitaliserende frisheid van rozemarijn die wordt versterkt door tonen van bloedsinaasappel en hints van salie en lavendel. Bestaande uit 97% natuurlijke ingrediënten, is deze bestseller een feest voor zowel huid als planeet. Dit 300 ml-formaat zit in een elegante én moderne, recyclebare plastic pompfles die prachtig staat in elk huis.
Gebruiksadvies
Druk een of twee keer op het pompje om Compagnie de Provence Liquid Marseille Soap Revitalizing Rosemary in handen te doseren, laat het zachtjes schuimen en spoel het daarna goed af met schoon water.
Werkstoffen
Compagnie de Provence Liquid Marseille Soap Revitalizing Rosemary bevat de volgende ingrediënten: aqua (water), potassium cocoate, parfum (fragrance), polyglyceryl-3 caprylate, glycerin, hydroxyethylcellulose, limonene, tetrasodium glutamate diacetate, cocos nucifera (coconut) oil, potassium olivate, prunus amygdalus dulcis (sweet almond) oil, vitis vinifera seed oil, tetrasodium edta, citral, tocopherol, disodium phosphate, polysorbate 60, helianthus annuus (sunflower) seed oil, olea europaea (olive) fruit oil, sodium phosphate
Over het merk
De Marseille-zeep zette de Provence in de 17e eeuw écht op de kaart. Dit duurzame en veelzijdige kubuszeepje is 100% natuurlijk en bestaat enkel uit plantaardige oliën, zonder kunstmatige toevoegingen of kleurstoffen. Maar in 1990 werd het paradepaardje van de streek verdrongen door de opkomst van geparfumeerde zepen en industriële reinigingsproducten. Twee vrienden uit Marseille namen zich voor om dit icoon in een nieuw, hedendaags jasje te steken. Het merk Compagnie de Provence ontstond en introduceerde in 1999 de traditionele Marseille-zeep in vloeibare vorm in een strakke, glazen dispenser: het innovatieve antwoord op de consumptiegewoonten van deze tijd. Inmiddels bestaat de collectie uit een rijke reeks verzorgingsproducten waarbij Franse traditionele know-how hand-in-hand gaat met een stedelijke, moderne stijl. De authentieke receptuur van de traditionele Marseille-zeep wordt in alle gevallen strak gevolgd, met als resultaat: heerlijke producten die niet alleen de zintuigen prikkelen, maar ook hypoallergeen, antiseptisch en antibacterieel zijn.